Jaha...varför då??

Dagarna har gått så fort.
Känns som om man inte hinner med något alls.
Idag har åter igen hoovslagaren varit till oss.
Får se hur lång tid det tar till nästa gång...1 månad kanske.
Fenomenal på att trampa av sig skor.

På fredag ska jag iväg på sexparty....ja låter komiskt med dildoparty kanske man ska säga....skulle bli uppåt en 30 st vad det lät.
Ska bli roligt.

På lördag ska jag få hjälp att träna galoppskänkel på kärleken...då hon bara vill trava.....FORT:)
Efter det så ska vi nog ta och stänga beteshage till brudarna:)
Skönt att man slipper mockning och sånt.

Nu ska jag kolla på rent hus men skriver senare igen....och då lite intressantare:)

kram


Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Hej och tack för titten i min blogg. :)



Anledningen till att jag inte krävde kondom. Jaa.. för att det inte var någon panik för mig om jag skulle bli gravid och han sa själv att blir du med barn så blir vi föräldrar. Vi planerade väl inte direkt att det skulle bli så just nu, alltså sagt att "Nu kör vi" men vi skyddade oss inte heller.



Ha det gott och hoppas att du läker ordentligt efter olyckan - både utsides och insides. Måste vara skakigt..

2009-05-13 @ 20:20:33
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0