Saknar

Har suttit och kollat på lite bilder på min galna tjej.
Trodde inte jag skulle sakna henne så mycket.

Detta foto är kvällen innan jag hämtade henne oktober -08



Ingen direkt vacker syn.
Hon orkade ingenting och bara var.
Kunde inget i dresyr och hoppning överhuvudtaget

Detta är på sommaren -09





Hon gick långt ner med huvudet men gick i form redan bara efter någon månad.
Älskade att hoppa.



Saknar henne så.

Hittade en annan häst.
Men då visade det sig att ägaren var helt störd.
I annonsen jag svarade på så skulle han säljas.
Sen skulle han inte det.....så det blev foder.
Men vi kom inte överrens så han åkte hem till henne för ca 1 v sen.
Skittråkigt men orkade inte ha något med henne att göra och hon la sig i allt hela tiden så jag orkade bara inte.

Så nu söker jag en ny hjärtevän.
Så har du någon???
Hojta gärna till

Kommentarer
Postat av: Elin

vad hände med henne?

2010-06-04 @ 22:12:24
URL: http://mojjefansetelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0