Usch...

Trött är bara förnamnet,herregud.
Skönt att det är fredag iallafall...sova lite imorgon och sen köpa dom sista klapparna.
Tjejerna åker till pappa idag...tråkigt..men dom kommer hem på söndag igen.
Ska se till att få upp gardinstängerna som äntligen kom igår...efter att ha väntat i nästan 2½v....inte bara att köpa gardiner och stänger till 2 fönster som är 2,60m hög och 2,65 breda.

Tjejerna är pigga och krya...sonen ser ut som han ska dö vilken sekund som helst när han kommer upp på morgonen men såg frisk ut dom minutrarna som jag såg honom i morse.
18 år....min son fyllde 18 år i söndags....jösses säger jag bara.

Mornarna här hemma är ganska sköna...ända tills tjejerna tycker att den ena gör fel och börjar tjafsa....om fjantsaker.
Men när man väcker dom på morgonen så är det aldrig några problem....upp på toaletten,in och klä på sig och ner till köket...utan tjat.
Jag går ner och gör frukosten medans dom tar sig upp.

Lucia på måndag...och skolan har i år varit duktiga...ena tjejena har kl 7 och den andra 8....då slipper man klona sig;)

Idag ska jag träna tänkte jag...köpte ett kort igår,måste ju komma igång.

Nu...lite frulle,fixa en jordad stickkontakt och koppla på värmelampan och sen inreda lilla terrariet till ödlan som ska ha ägg snart:)

POKONIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0