Skador

Min son skadade sitt knä förra vintern,var nog vintern innan men sista vintern tog hårt.
Igår var i till Ortopediska huset vid Globen.....domen....
Träning minst 2 ggr/v och vi testar denna vinter men minsta lilla problem med knät och vi ska ringa så opererar dom....ledband och korsbandet i höger knä.

17 år och redan knän som en 80åring.
Inte bra men förhoppningsvis så ska det lösa sig.
Nu ska jag hitta ett bra ställe som säljer RIKTIGA knästöd/skydd.
Tips mottages.

Tjejerna mår bra...lite snoriga men vem är inte den här årstiden:)

Ödlizz är på plats och äter och skiter som han ska.
Enl förra ägaren så åt han knappt sin sallad....men här är det tomt varje dag:D ett tecken på att han måste trivas då tycker jag.

Renoveringen går framåt...snart klart;)
Hallen är klinkad,bröstlisten uppe och nästan alla golvlister med.
Vi ska sätta upp en spegelvägg på ena väggen i hallen och sänka taket och i med spottar...sen är det helt klart:)
Vill börja med tjejernas lekrum men det får jag itne;)...ska upp vägg,målas och tapetseras....går ju snabbt ju;)

Nu ska jag lägga mig å vila så jag orkar med dagen/kvällen på jobbet.

POKONIS alla



Saknar min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0