Att vara....

eller icke vara....det är frågan.
Någon som har ett svar???

Trött som fan,funderar på att vila lite.
Börjar 14 må-ons eftersom kollegans bonusdotter är sjuk,men det gör inget....man ställer upp för varandra...vet att hon hade gjort det för mig.

På fredag har jag tagit ledigt...tänkte överraska barnen med att vara hemma,fast då tror dom kanske att det är lördag;)
På söndag är det simskola igen,hoppas Anaztacia inte är rädd nu.

Tänkte även påminna om jultidningarna...
www.jultidningsforlaget.se kan du gå in och kolla om det är något du vill ha.
Sen kommer jag lägga en ljusbeställning nästa onsdag...så är det något du vill ha...så hojta till....erbjudandena kan mailas om man vill.

Nej...nu vila.

Kram alla

Alla goda ting är 3:

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Grattis du har vunnit en tävling i min blogg=)



http://millahoman.blogg.se/2010/september/grattis-8.html



Kram//Millah

2010-09-22 @ 10:35:03
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0