Ett jävla gnäll!!

Är så trött på "blockera mig om du röstat på SD"..."har tagit bort många på min vänlista nu" m.m.
För helvete......acceptera att folk är olika.
Många på facebook som "gillat"..."Vi gillar olika"
Är det bara skitsnack då eller???
Måste alla tycka och vara lika???
Fan,ta eran hink och spade och sätt er i sandlådan...kan man inte acceptera att vissa tycker annorlunda...så kanske dom inte är värd att vara mina vänner?

Orka lägga energi på detta.
Jag är besviken över att M sitter kvar...inte raderar jag bort alla som jag vet röstat på dom.
Alla har rät att tycka olika

Nu ska jag sova....godnatt

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

håller med, sjukt töntigt att folk håller på så... bryter vänskap pga en sån sak, men bra att folks riktiga ja kommer fram. så man slipper ha falska "vänner" runt sig.

Jag gillar inte sd, men skiter i om någon av mina vänner gillar dom. fan så tråkigt allt hade varit om alla tyckte samma...



kram

2010-09-23 @ 02:12:08
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0