Jahaja.

Vad händer???
Mycket men ändå inte.
Tagit ledigt idag...ha mys hemma.
Tjejerna ska till pappa i helgen:(



Tjejerna ska få "sälja" jultidningar i år....kul för dom....fast det blir nog jag som säljer åt dom.
Känner mig trött i kroppen...orkar inget längre.
Får se till att ta mig i kragen m träningen så kanske jag blir piggare.
Tjejerna är snoriga och hostiga men det börjar bli bättre.
På söndag är det simskola igen....dom längtar så.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik,äta frukost och sen röja lite:)

Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha...jag och min syster brukade också sälja jultidingar. Men jag tror nog allt att vår mamma var tvungen att hjälpa oss lite på traven också =)

2010-09-03 @ 09:46:51
URL: http://misshiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0