Olycka i simhallen:(

Varje förälders mardröm hände mig igår.
Simskola som varje söndag.
Allt gick bra fram tills det var slut och läraren hade skickat upp alla och dom tog av sig flytdynorna.
Vi föräldrar fick då komma in i simhallen och hämta barnen.
När jag kliver in och kollar efter barnen så är Melissa på land och Anaztacia i vattnet....och är på så djupt att hon inte når upp och sjunker flera ggr till botten innan jag hinner reagera.
Skriker på simläraren som kastar sig i vattnet och hjälper henne upp.
Vet inte vem som är mest chockad...Anaztacia,jag eller läraren:(

Fy fan vad skakig jag var.
Läraren informerade även att det började en ny grupp v 41...men då är Anaztacia i Spanien men jag anmälde dom båda...som klev upp ett steg i grupp och Anaztacia får simma igen dom 2 ggr som hon missar.

Fick ingen tankero inatt och har inte sovit så många timmar,när jag väl sov så var det inga fina drömmar kan jag säga.
När jag skulle väcka tjejerna kl 8 så vaknar Melissa lätt och Anaztacia...som jag kollade på på håll...var blek och andades ytligt...när jag kom fram och la handen på kinden så var hon iskall...helvete vilken panik.
Skakade henne och sa hennes namn flera ggr innan hon ens reagerade....skitstart på morgonen men nu är båda på skolan och Patrik med.

Köpte nya baddräkter till tjejerna igår med...å dom passade jättebra:)
Nu ska jag få i mig lite frukost

Kram alla


(Bilden är inte från igår)

Kommentarer
Postat av: AKP

Shit vad läskigt!! :S

Tur de gick bra iaf!! USCH!!

KRAMAR till er! <3

2010-09-20 @ 11:31:28
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: malin

men fy!!!! Nu kom jag på att det var något jag skulle läsa:(

herregud vad hemskt...ja jag vet ju hur den känslan är ang barnen ojojoj skönt att det gick bra kramar om!!! <3

2010-09-21 @ 10:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0