Saknad:..(

Jag har en del av mitt hjärta i Färlia....saknar henne så

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.14892351
Mia....du saknas mig......när jag tänker på dig och det du är med och och din smärta....skicka den till mig..jag tar den gärna.
Du är en av mina bästa vänner som jag saknar varje dag..har fortfarande pappret och texten kvar sen den dagen jag var hemma hos dig och vi hade en liten "ta-hand-om oss"dag...kommer du ihåg den??jag kommer ihåg...och jag är glad att ni lurade ut mig på dans...fast jag har 2 vänsterfötter så hade jag grymt trevligt,med bastu,honung å socker i ansiktet,kill på fötterna och allt.

Förstår inte hur man kan sakna så...men det gör jag...känns som om det saknas en bit av hjärtat...och den biten finns hos dig min vän.



Kram på dis....om inte du kan komma ner så får jag se till å ta mig upp.

Kram mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0