Trodde jag var stålkvinnan

Förkyld,feber och ont i halsen brukar väl inte stälkvinnan ha???
Betyder detta då att jag är mänsklig???
Misstänker att det är för att man inte sover ordentligt...hoppas barnen klarar sig från detta.
Sonen fick ju sitt i sommras...lunginflamation och tjejerna har ju varit sjuka med så.

Ska ta mig till jobbet idag och hoppas på att jag inte blir sämre.
Nu sitter jag å väntar på att dom ska komma och fortsätta med badrummet nere.
Anaztacia knäppte kort igår och Melisa idag...får se när prinsen ska göra det.
Ska försöka få i mig lite frukost nu....hörs å störs

POKONIS;)

Kommentarer
Postat av: amanda & samanta

Hej. Har precis skrivit ut i bloggen att jag är gravid. Vad tkr du om en 16 årig gravid tjej med tvillingar? :) Om du vill, eller tycker det verkar intressant så följ min graviditet i min och min kompis gemensamma blogg.

2010-09-14 @ 20:14:23
URL: http://oolydiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0