Allt löser sig

Så...nu är allt fixat...förutom golv till Melissas rum.
Hon var själv med och valde,blev dock inte Non Wowen-tapet...nej nej hon skulle promt ha en annan....samma mönster men annan färg än jag hade tänkt.
Men men det ska ju bli hennes rum

Tapeten blev grå botten med rosa mönster (fondvägg) och resten kommer bli målat grått....golvet vet vi inte riktigt än.
Först ska jag börja med taket..imorgon är det tänkt eftersom det kommer med kompisar hem idag.

Säljer även ribbstolen som varit i deras rum....den anv ju inte direkt.
Melissa vill inte ha den där.
Jag skulle vilja sälja sängarna där inne med....det är en sån som man fäller ner när den ska anv....blir en dubbelsäng men Eric tycker att den kan vara bra att ha,så den får vara kvar ett tag till.



Tror den blir snygg när man får upp den...får se vad hon säger när det är klart.


Ribbstolen är fullhög...tror det är ca 2,30 i taket i lekrummet.
700kr hade jag tänkt men hämtar man den snabbt så kan jag tänka mig att gå ner lite

Nu ska jag plocka å dona lite innan tjejerna ska hämtas om 1 timme.

POK på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0