Barnfri...

Jahapp...då åker tjejerna till pappa idag och sonen ska till Järvsö och åka slalom.
Min mamma har köpte ett hus som ligger hur nära som helst...bara svida på pjäxorna och kasta skidorna på axlen och gå någon minut så är han vid liften (himlen)

Han kom hem igår och hade ont i magen.
Vet inte om något har hänt i skolan....men det kommer jag få reda på..om inte av honom så av andra.

Tjejerna kommer hem på söndag,bara borta någon dag...ska bli lite skönt...dom har kommit in i en period där dom mer eller mindre bara bråkar....om ALLT.
Tom när dom städar...."den där är min den ska jag ta" m.m.

Nu ska jag göra mig iordning,ska träffa en kompis och fika lite





Eller slalom och slalom...så här ser det ut när han "åker"/hoppar.
Han är superduktig.
Det är på detta sätt han har förstört sitt knä.
Nej bilderna är inte fejkade...är några kompisar som knäppt på honom.
Man är livrädd varje gång han är i backen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig kille =)

Gissar på en mycket stolt mamma, om än rädd ;)

Fast det är farligt å gå över gatan oxå ;)

2011-02-04 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0