Idag blev det....

Idag fick tjejerna gå hela vägen till skolan själv...iofs inte så långt men ändå.
Hade sett hela vägen om det inte var för en jättesten och ett hus.
Självklart så ringde jag fritids och skulle kolla så dom kommit fram...ringde 4 ggr men ingen svarade!!!!!
Ringde då Melissas fröken,Melissa lämnad av Anaztacia.
Hon hade kommit fram.

Måste även prata med fröknarna på fritids...
Är en manlig städare som går och lovar barnen tuggummi......i utbyte mot vad undrar jag då?!
Eftersom jag inte fick något svar så får jag ta det när jag hämtar.
Anaztacia har sagt det tidigare,men då gällde det något annat barn.
Förklarade för båda 2 att man inte tar något från någon man inte känner....eller känner heller för den delen.
Städaren känner dom inte,utan träffar honom på skolan.
För barnen så blir det konstigt,men ska försöka få dom att förstå.

Nu ska jag göra mig iordning.

POKONIS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0