Orka....

Baha vad trött jag är.
Sover så dåligt på nätterna...Understimulerad kanske??
Jaja inte så mycket att göra åt.
Tjejerna sitter och kollar på morgonbompa och har ätit frukost och borstat tänderna.

Anaztacia kunde itne somna om efter att E hade tagit upp henne för att kissa.
Så 6,20 satt hon och åt frukost.

Så..vad händer idag då?
Alla ska till skolan,Patrik och jag ska in och kolla hos tatueraren...han ska ju tatuera sig den 26.är det tänkt.
Får se om jag ändrar det och tar en annan tjej som jag vet är bra.
Har mailat henne motiv så jag hoppas hon åk med pris ganska snart.

Snart sportlov för barnen...Får se om Patrik ska till Trysil,han fick det i julklapp och födelsedagspresent av Es syster.
Hon jobbar som slalomlärare och ska ta ut Patrik i hoppbackarna:)

Nu ska jag sätta mig och mysa lite i soffan.

Men ha en underbar dag alla.

Kram


Min tatuering på ryggen
Stjärnorna är för mina 3 barn och mina 3 syskonbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0