Terrarie"bygge"

När jag fick mina underbara tjejer...Stumpan och Fanta som dom nu heter så fick vi med ett "litet";)terrarium...ca 250*90*90:)....stort som bara den....men dom ska vara 3 i det och jag vill ha bra utrymme...och vi har ju platsen:)

I helgen och igår så gjorde jag iordning bakstycket m frigolit m.m...vi ska byta ut sidorna med,ev till helgen.
Ska även måla reglarna m.m.....men då måste allt grus ut

Så...lite bilder.





Detta anv jag varmfuftspistolen till:



Hittade sen Spike här:

Målning nästan klar...ska lackas med,har kastat grus där dom ska gå för att ta sig upp då min ena hona saknar ett gäng klor.






Inte helt nöjd än....men ödlorna springer som dårar och klättrar överallt,det är väl ett bra betyg kan jag tycka;)
Lägger ut andra bilder när det är helt klart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0