Vad säger man??

Mina kråkor är ju sjuka.
Skickade meddelande till deras pappa igårkväll och frågade om han kunde ta dom imorgon mellan 12-18...men inte fått svar än.
Helt jävla otroligt...hur svårt kan det vara att säga nej??
Jag har ju som sagt bytt jobb och har provanställning så det känns inte bra att vara hemma,fast det är ju barnen men ändå.
Han har aldrig vabat med dom,det är jag som gör,även om han är ledig.

Visst han ställer upp,men nu måste jag jobba....så vi får hoppas att det inte går i stöpet nu...får se nästa fredag.
Nu ska jag ta å röja lite.

Patrik hade sin första teoriutb igår på körskolan...så nu är det igång,övningskört har han gjort länge.

Ha det bra idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0