Vita arkivet

Vad har du gjort för att skydda din familj???
Underlätta om något händer??
Jag har just nu suttit på www.fonus.se och fyllt i http://www.fonus.se/planera/vita-arkivet/
Försäkring har jag...både försäkrad familj och en till som täcker det som ska täckas.
Försäkrad familj är en livförsäkring där du själv väljer beloppet som ska utbetalas.

Har ju inte tänkt att dom ska behöva få den nu...men man vet aldrig i dagens läge...räcker att någon är ouppmärksam.
Så för att underlätta tunga beslut och sånt som kan skapa osämja så har jag redan löst det.
Ska sätta mig med sambon sen också så får vi fixa resten.

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet.

POKONIS på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0