Saknar:(

Fy vad jag inte tycker om att dela mina barn med någon annan.
Vi har bestämt att tjejerna ska vara hos sin pappa varannan vecka nu när dom flyttat närmare och kan åka m tjejerna till skolan.

Kommer ta lång tid att vänja sig att bara ha varannan v.

Som många redan vet så kommer vi inte ha Jackson mer eftersom hans ägare kommer flytta...gjorde ont i hjärtat den dagen hon kom och hämtade honom.
Älskade denna hund,han var oftast väldigt lättsam att ha och göra med.

Vill ha egen hund men tiden finns inte därför var detta arrangemang perfekt men man vet ju att tiden kan bli kort.
Så jag la ut en annons om att bli hundvakt,fick en del svar men bara 1 som känndes WOW den vill jag träffa.
Så idag var vi och träffade en familj som har en hund som är 8 månader...en Svensk varghund om jag inte minns fel.....oj jäklar säger jag bara,vilken stor hund och växer fortfarande.
Gick mig långt upp på klåret...ja ja jag är inte lång men hellskotta.
En helt underbar hund,tillgiven,gosig och fantastisk.
Familjen var jättegoa och han är van med barn.
Lite dumt känndes det när jag börjar med att tillrättavisa honom när han kärvänligt börjar småbita mig i armen men ägarna verkade inte misstycka...tvärtom:)

Vi tog en promenad och pratade lite....kan jag mer än säga att han kommer till oss på onsdag,vi ska prova och se om vi klickar och han trivs här.
Längtar redan.
Ingen kommer kunna erstätta Jackson,han finns alltid i mit hkjärta men Harry...som den andra hunden kommer nog hamna där med....
Så nu håller vi tummarna på att han kommer trivas med oss och att tjejerna inte blir rädda för honom.




Nu ska jag fortsätta i köket...ska börja fylla på skåpen nu så det blir tomt i Melissas rum

POKONIS på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0