Torka

Hej hopp allihopa.

Har inte varit så mycket bloggande nu på ett tag.
Massor runtomkring...sen solen;)

Barnen har snart skolavslutning,underbart...bara 1 v kvar sen börjar lovet.
Jag har semester från midsommar fram till 17 juli.

Vi har beställt kök nu,spis,häll,skiva m.m.kommer 1 juli...dagen efter att vi kommit hem.
Vi har även blivit med hund...ibland.
Hjälper en tjej som har en rottiskille,Jackson då hon behöver lite egen tid med.
Just nu sitter jag och väntar på honom,han ska vara här i 1 månad som det ser ut nu,ägaren har fåt ett jobb i Italien...jätterloigt.
Det är en underbar hund....den största nackdelen är att han drömmer massor...och ligger neranför min säng:)
Han kommer följa med oss till Ljusdal i midsommar...komma ut på landet.

Har ev tänkt att göra mig av med ödlorna till någon som har mer tid än mig.

Jag har blivit medarbetsledare på jobbet...vilket innebär att jag lägger scheman m.m.
Jätteroligt...hoppas det kanske blir lite struktur nu,förut så kom schemat 4 dagar innan det började gälla...och det är ju inte ok.

Nu ska jag ta å fixa lite innan Jackson kommer....


POKONIS på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0