6 månader

Kommer ihåg det som igår.
När mamma ringde mig på jobbet 18,05 och berättade det fruktansvärda.
Du hade försvunnit redan på måndag morgon.
Du hittades av polisen.
Då kunde jag inte förstå varför men idag så förstår jag.
Kan inte varit lätt att leva ditt liv med alla dessa dårar till mäniskor som du levde med och levt med.

Men jag kommer aldrig acceptera det du gjort,du fattas oss skitunge.
Du blev 31 år när du valde att ta ditt liv.
 
Du har varit här och hälsat på,förlåt om min hund har morrat på dig men hon är rädd för allt men fortsätt komma så vänjer hon sig.

Kram lillebror,du fattas oss,
 
 
Här är din utsikt idag:(
Mamma har valt en fin plats till dig.

Hur arg jag än var så gör det så ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0